تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

سایت اینترنتی زنبیل فروشگاهی اینترنتی میباشد که کیفیت و پشیبانی دو محور اصلی در فعالیت ما میباشد. این فروشگاه اینترنتی با توجه به نزدیک بودن به خلیج همیشه فارس و زاهدان کلیه لوازم خود را از این دو منطقه تامین نموده و با پشتیبانی از نیروهای مجرب و وارد کردن کالاهای لوکس سعی در جلب مشتریان دارد. لازم بذکر است کلیه محصولات بصورت اینترنتی و بوسیله پست ارسال میگردد و کلیه خریداران میتواند محصولات خود را درب منزل دریافت کنند و پول خود را به مامور پست تحویل نمایند. لازم است کلیه مشتریان از طریق ایمیل میتوانند کد رهیگیری محصول خود را دریافت نمایند تا بتوانند از طریق پست محصول خریداری را رد یابی نمایند)) zanbil1.ir


دستگاه خانگی کوفته پیچ


دستگاه خانگی کوفته پیچ

دستگاه کوفته پیچ وسیله پرکاربرد و خوش دست می باشد که میتوانید با آن غذای سنتی و خوشمزه کوفته را آماده نمایید. با این دستگاه علاوه بر کوفته میتوان انواع بستنی، کیک های قالب دار، گوشت تو پر و ... را به راحتی و سرعت بالا آماده طبخ نموده و نوش جان کنید.

قیمت : 19000 تومان

کوفته تبريزي يكي از مشهورترين غذاهاي ايراني و متعلق به شهر تبريز مي‌باشد. اين غذا در نقاط مختلف خاورميانه تهيه مي‌شود. نقطه تمايز آن با ساير كوفته‌ها در بقيه مناطق مربوط به طرز تهيه و مواد مورد استفاده در تهيه اين غذا مي‌باشد. دركوفته تبريزي از گوشت قرمز، لپه، برنج، تخم‌مرغ، انواع سبزيجات معط (تره و مرزه)، آلو، مغزگردو و زرشك استفاده مي‌شود، داخل آب اين غذا زعفران و رب گوجه‌فرنگي بكار مي‌رود.
در اينجا ما وسيله اي را به شما معرفي خواهيم كرد كه كوفته هاي يكدست منظم و با سرعت بسيار بالا مي توانيد ار آن استفاده نماييد. با این دستگاه همچنین میتوانید تهیه ی انواع بستنی های توپی ، کیک های قالبی و هر گونه ماده خوراکی را در گلوله های توپی به قطر 4/5 سانتی متر درست کنید.

دستگاه خانگی کوفته پیچ

دستگاه خانگی کوفته پیچ



ویژگی های دستگاه کوفته پیچ:
- تهیه ی انواع بستنی های توپی ، کیک های قالبی و هر گونه ماده خوراکی
- به وسیله آن می توانید گلوله های توپی به قطر 4/5 سانتی متر درست کنید
- استفاده بسیار آسان و سریع
- در عرض چند ثانیه کوفته های زیبا و یکنواخت درست کنید

دستگاه خانگی کوفته پیچ

دستگاه خانگی کوفته پیچ

 

لینک خرید:

 

 

 

مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 171

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • عروسك خرسي
  • جعبه سه تيكه فلزي
  • مربا خوري سه طبقه
  • ساعت swatch 2012
  • تي شرت و شلوارك پرسپوليس

آدرس:کرمان-پارادیس-ک 17-شرکت کارمانیان

با تشکر//تلفن:09140965976 و 09398434217ایمیل:makharazmi@yahoo.com