تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

سایت اینترنتی زنبیل فروشگاهی اینترنتی میباشد که کیفیت و پشیبانی دو محور اصلی در فعالیت ما میباشد. این فروشگاه اینترنتی با توجه به نزدیک بودن به خلیج همیشه فارس و زاهدان کلیه لوازم خود را از این دو منطقه تامین نموده و با پشتیبانی از نیروهای مجرب و وارد کردن کالاهای لوکس سعی در جلب مشتریان دارد. لازم بذکر است کلیه محصولات بصورت اینترنتی و بوسیله پست ارسال میگردد و کلیه خریداران میتواند محصولات خود را درب منزل دریافت کنند و پول خود را به مامور پست تحویل نمایند. لازم است کلیه مشتریان از طریق ایمیل میتوانند کد رهیگیری محصول خود را دریافت نمایند تا بتوانند از طریق پست محصول خریداری را رد یابی نمایند)) zanbil1.ir


زیر قابلمه ای Hotman مدل Trivet


زیر قابلمه ای Hotman مدل Trivet



وقتی غذا سرد شود، می‌گوییم از دهان افتاده است؛ غذایی که به قول معروف روغنش ماسیده و طعم خود را از دست داده است. اگر بخواهیم تا لحظه‌ای که غذا تمام می‌شود همان دمای اولیه را داشته باشد و مثل زمان سرو داغ بماند، می‌توانیم یک شعله از اجاق را سر میز بیاوریم!

قیمت : 14500 تومان



زیر قابلمه ای Hotman مدل Trivet



شیلنگ گاز و شعله را در فکر خود نیاورید! میزتان با چنین وسیله‌ی بسیار زمخت می‌شود. پایه‌ای که در شکل می‌بینید می‌تواند با استفاده از یک شمع وامر کوچک (شمعی که شعله‌ی ثابتی تولید می‌کند و چند ساعت دوام دارد) غذای‌تان را گرم نگاه دارد. زیر قابلمه ای Hotman وسیله ای بسیار کاربردی و زیبا می باشد که همراه یا یک شمع وامر عرضه شده است و می تواند نیاز شما را در امر گرم نگه داشتن غذا برطرف کند. همچنین این محصول با نگه داشتن حرارت در خود جهت جلوگیری از سوختن سفره، فرش و رو میزی بسیار مناسب است.


زیر قابلمه ای Hotman مدل Trivet




اطلاعات کلی زیر قابلمه ای Hotman:
- ابعاد: 21 × 3 × 15 سانتی‌متر
- وزن: 154 گرم
- قابل استفاده جهت: زیر قابلمه ، ماهیتابه، قوری و کتری
- تعداد: یک عدد زیر قابلمه‌ای
- حداکثر وزن قابلمه: 8 کیلوگرم
- قابلیت قرارگیری روی دیوار
- قابلیت نگه داشتن حرارت در خود برای جلو گیری از سوختن سفره، فرش و رو میزی

زیر قابلمه ای Hotman مدل Trivet



مبلغ قابل پرداخت 14,500 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 162

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • عروسك خرسي
  • جعبه سه تيكه فلزي
  • مربا خوري سه طبقه
  • ساعت swatch 2012
  • تي شرت و شلوارك پرسپوليس

آدرس:کرمان-پارادیس-ک 17-شرکت کارمانیان

با تشکر//تلفن:09140965976 و 09398434217ایمیل:makharazmi@yahoo.com